מדיניות החזרות והחלפות

תודה שרכשת MODESTO , בציפיה לראותך שוב . אם מכל סיבה אינך שלמה עם הרכישה שבוצעה -MODESTO תבצע עבורך החלפה או החזרה בהתאם למדיניות .

במידה ותרצי לבצע החלפה או החזרה שלחי אלינו הודעת WHATSAPP למספר

052-3421153 או לחלופין צרי קשר דרך האתר בתוך 48 שעות מקבלת הפריט .

זאת בהנחה כי לא נעשה שימוש בפריט ולא נפל בו פגם/נזק. כמו כן התווית חייבת להיות מחוברת על הפריט בשלמות .

בשל הרגישות של פרטי הלבוש, הפריט יתקבל חזרה רק במידה ויגיע נקי בדיוק כפי שנשלח {ללא כתמים /או ריחות (גם של בשמים) } ורצוי באריזתו המקורית .

ביטול עסקה/החזר כספי -יש לצור קשר תוך 48 שעות מרגע קבלת הפריט , העסקה תבוטל והכסף יוחזר בכפוף למדיניות .

לביטול הזמנה היכנסי ללינק ״יצירת קשר״ באתר, לאחר מכן תמלאי את הפרטים בטופס בתחתית העמוד עם הפרטים המלאים שלך + מס׳ ההזמנה וסיבת הביטול.

עלות השילוח להחזרת/החלפת הפריט תהיה על חשבון הלקוח/ה בלבד ובשילוח עם חברת השליחויות של MODESTO בלבד.

ההחזר יבוצע עד 14 ימי עסקים ואת תעודכני על כך במייל עם חשבונית הזיכוי

ביטול ע”י אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש – עד 4 חודשים, בהתאם לתקנון MODESTO

MODESTO תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בסך של 5% ממחיר הפריט או 100 ש”ח, לפי הנמוך מביניהם. MODESTO לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם, אי התאמה בין הפריט לבין הפרטים שנמסרו לגביו, עקב אי אספקת הפריט במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של MODESTO.

החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי לחשבון המשתמש לרכישה באתר או זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה, בהתאם לבחירת MODESTO. הזיכוי יבוצע לאחר החזרת הפריט. דמי שילוח אינם ניתנים לזיכוי ובמקרה של החזרת פריט וזיכוי כספי, יופחתו דמי השילוח מההחזר.

מוצר שהוזמן ואזל מהמלאי בנסיבות חריגות , MODESTO  תמסור לך הודעה על כך, בהקדם האפשרי תוך הצעה למוצר חלופי או השבת הסכום ששולם במלואו (ללא גביית דמי ביטול).

לא יינתן זיכוי/קרדיט/החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם התמורה הכספית בפועל.

כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. במידה והכרטיס אשראי בוטל/דיירקט ולא ניתן לזכות אותו, חובה על הלקוחה לעדכן אותנו על כך ואנחנו ננפיק גיפט קארד לאתר בסכום ההחזר בלבד. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע/סייל והלקוחה הביעה עניין להחזירם - החזרתם/החלפתם לא תתאפשר.

כל התנאים בכפוף לתקנון.

צוות שירות הלקוחות ישמח לעמוד לרשותך בשעות הפעילות